.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با توقف در خانه مقابل تیم یک انتهای جدولی....
« نساجی مازندران » از لیگ برتر دورتر شد !
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی در حالی به تساوی رضایت داد که در نیمه دوم یک پنالتی را نیز از دست داد و دروازه بان تیم فوتبال تربیت نوین یزد با یک حرکت زیبا پنالتی را مهار کرد....
« نساجی مازندران » از لیگ برتر دورتر شد !

شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی مازندران در خانه مقابل تیم انتهای جدولی تربیت نوین یزد متوقف شد.

تیم فوتبال نساجی که در زمین خود با حضور تماشاگران پرشور مشتاقش میزبان تیم انتهای جدولی تربیت نوین یزد بود نتوانست از پس این تیم برآید. نساجی که 32 امتیازی و در رده سوم جدول بود نتوانست از شکست مس کرمان استفاده کند و با رضایت دادن به تساوی 33 امتیازی شد و با این تساوی فرصت بسیار مناسبی را از دست داد و شانسش برای حضور در لیگ برتر بسیار کم شد.

تیم فوتبال نساجی در حالی به تساوی رضایت داد که در نیمه دوم یک پنالتی را نیز از دست داد و دروازه بان تیم فوتبال تربیت نوین یزد با یک حرکت زیبا پنالتی را مهار کرد.

در یکی دیگر از حساس‌ترین هفته‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال امروز (دوشنبه) در گروه «الف» برگزار شد که در پایان صعود تیم فولادنوین اهواز به لیگ برتر قطعی شد.

تیم فولادنوین با پیروزی مقابل مس کرمان 42 امتیازی شد تا یک هفته پیش از پایان لیگ دسته اول صعودش مستقیمش از گروه «الف» را به لیگ برتر جشن بگیرد. البته با توجه به اینکه این تیم زیرمجموعه باشگاه فولاد خوزستان است تا مشخص شدن تعیین و تکلیفش نمی‌تواند جواز حضور در لیگ برتر را بگیرد و در صورت حل نشدن این مشکل قانونی می‌تواند امتیاز خود را بفروشد.

مس کرمان هم که تیم دوم جدول گروه «الف» است با این شکست 35 امتیازی ماند اما هنوز هم شانس اول حضور در بازی پلی‌آف برای صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود. نساجی هم که 32 امتیازی و در رده سوم جدول بود نتوانست از شکست مس استفاده کند و با رضایت دادن به تساوی 33 امتیازی شد.

دیدارهای گروه «ب» فردا برگزار خواهد شد.

 نتایج دیدارهای هفته بیست‌ویکم:

گروه «الف»
فولادنوین اهواز یک - مس کرمان صفر
نساجی مازندران صفر - تربیت نوین یزد صفر
شهرداری اردبیل یک - نفت‌وگاز گچساران 2
فجرسپاسی 2 - گیتی‌پسند صفر
آلومینیوم صفر - استقلال اهواز صفر
ایرانجوان بوشهر صفر - نیروی زمینی یک
 



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازندرانی 1 ارديبهشت 1394
نساجی مازندران نه نساجی قائم شهر
اولادزاد 2 ارديبهشت 1394
افسوس ،.چه بسا با كمي درايت تساجي بايد امتياز كامل رو ميگرفت تا شانس صعود داشته باشه اونم چي با تيم اخر گروه بازم افسوس ،.تاكي بايد منتظر يه تيم مازندراني تو ليگ برتر باشيم با اين همه استعداد فوتبالي ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.